Cliënttevredenheid

Onze dienstverlening wordt door onze cliënten erg gewaardeerd. Dat blijkt niet alleen uit de eigen klanttevredenheidsonderzoeken, maar ook uit de waardering op Zorgkaart Nederland. In 2018 wordt ZuidZorg, evenals vorig jaar, beoordeeld met een 8,9.

Niet tevreden?

Wij willen u graag zo goed mogelijk van dienst zijn. Mocht u onverhoopt toch niet tevreden zijn over onze dienstverlening dan horen wij dat graag van u. Wij willen u vragen om dit in eerste instantie te bespreken met de betreffende medewerker van ZuidZorg. Een open gesprek biedt vaak al een goede oplossing. Leidt dit niet tot het gewenste resultaat, dan kunt u door het invullen van het klachtenformulier contact opnemen met de leidinggevende van de medewerker.

U kunt ook terecht bij een van onze klachtenfunctionarissen:

Onze klachtenfunctionarissen helpen u de juiste weg te vinden voor het oplossen van uw klacht.

Het klachtenreglement van ZuidZorg vindt u hier.